دمنوش برای آرامش اعصاب
نوشته شده توسط : مهران
قیمت : 32,000 تومان 28,000 تومان

امروزه زندگی افراد جامعه پر است از تنش های عصبی و استرس و اضطراب که برای مقابله با این تنش ها و آرامش اعصاب ، دمنوش های آرام بخش را به شما معرفی میکنیم.
آرامش اعصاب خود را با دم نوش های گیاهی تضمین کنید:
دمنوش گیاهی برای ارامش اعصاب :
زمان های قدیم برای درمان انواع بیماری ها و مداوای بیماران از گیاهان دارویی و یا دم کرده ی آن ها استفاده می شد. امروزه نیز از این گیاهان در درمان بیماری ها استفاده می شود چرا که گیاهان دارویی با کمترین عوارض می توانند بیماری ها را درمان کند. امروزه شرکت های زیادی وجود دراند که دمنوش های گیاهان مختلف را در بسته بندی هایی زیبا عرضه بازار می کنند. دمنوش هایی که هریک برای درمان بیماری های مختلفی کاربرد دارد. شما می توانید این  دمنوش  ها را از همین شرکت ها خریداری کنید و یا به عطاری ها مراجعه کرده و گیاه مورد نظر را تهیه کرده و دم کرده آن را خوددتان درست کنید.
از جمله این دمنوش ها می توان به دمنوش های مربوط به آرامش و اعصاب و ضد استرس اشاره کرد.

 

 

شما برای تهیه یک بسته از این محصول با قیمت ۲۸ هزار تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

خرید پکیج ۳ بسته ای دمنوش آرامش با قیمت تنها ۷۶ هزار تومان

برای خرید تلفنی این محصول می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را از طریق همکاران ما ثبت نمایید.

دمنوش ضد استرس
دم نوش ضد استرس برای ارامش اعصاب :
آیا شما هم دوست دارید ذهنی آرام از تنش های روز مره داشته باشید ؟ در دنیای امروز که پر از تنش و استرس است برای آرامش اعصاب و آرامی ذهن باید تلاش کرد. امروزه افسردگی ،استرس  ،دلهره ،اضطراب،  بی حوصلگی،  کسلی، بی حالی ، خستگی و حال نداشتن جزو خصوصیات اکثر افراد جامعه شده است و پیر و جوان و زن و مرد هم نمی شناسد. باید دنبال راهی باشید که شر این تنش های عصبی راحت شوید. اکثرا می بینید که این افراد از قرص های مسکن و آرام بخش استفاده می کنند که در دراز مدت ضرر های جبران ناپذیری به بدن وارد می کند.
عکس۲
برای حل این مشکل در طب سنتی روش هایی است که با میل کردن بعضی دمنوش ها و گیاهان دارویی  می توانید به راحتی به آرامش اعصاب دست پیدا کنید. استفاده از دمنوش برای آرامش اعصاب بهترین راه است چرا که همان طور که گفته شد بدون هیچ گونه عوارضی ذهن شما را آرام می کند. شما در طول روز ممکن است چای یا قهوه بنوشید؛ سعی کنید دمنوش هایی که سبب آرامش اعصاب می شود را جایگزین آن کنید تا از تنش های عصبی تان کاهش یابد و ذهن تان آرام شود.
اکنون به برخی از دمنوش هایی  که سبب آرامش اعصاب می شوند اشاره خواهیم و لازم بذکر است که این دمنوش ها بعنوان دمنوش ضد استرس نیز می توان استفاده کرد.
در استفاده از این دمنوش ها سعی کنید که دمنوشی را انتخاب کنید که طبع آن با طبع شما مطابقت داشته باشد.
دمنوش چای بابونه برای آرامش اعصاب :

شما برای تهیه یک بسته از این محصول با قیمت ۲۸ هزار تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

خرید پکیج ۳ بسته ای دمنوش آرامش با قیمت تنها ۷۶ هزار تومان

برای خرید تلفنی این محصول می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و سفارش خود را از طریق همکاران ما ثبت نمایید.

 

دمنوش برای آرامش اعصاب
چای بابونه دارای طبعی معتدل است . بلغم و صفرا را دفع می کند و بسیار بر آرامش اعصاب مخصوصا اعصاب معده مفید است . معده و روده را شستشو می دهد و بطور کلی تقویت کننده سیستم عصبی است. مهم ترین خواص بابونه عبارتند از: آرمش بخش اعصاب، تقویت حافظه، خواب آور، ضد تشنج ،ضد استرس و اضطراب.
دمنوش چای میوه گل نسترن برای آرامش اعصاب :

شما فقط با ۱۵ عدد میوه گل نسترن می توانید یک دمنوش فوق العاده برای آرامش اعصاب تهیه کنید. این دمنوش دارای طبعی معتدل و متمایل به خشک است. از مهم ترین خواص این دمنوش می توان به درمان سرما خوردگی،آرام بخش، التیامم دهنده درد کلیه و تقویت کننده معده اشاره کرد.
دمنوش چای سفید برای آرامش اعصاب :

چای سفید مانند چای سبز است ولی طعم آن کمی ملایم تر از چای سبز است. این چای جزو چای هایی است که خواص فوق العاده زیادی دارد. خواص این چای بر درمان بیماری هایی  هم چون فشار خون، بیماری های اعصاب و روان، تقویت کننده قلب و عروق ،پوکی استخوان ،ضد سرطان و… تاثیر دارد.
دمنوش های دیگری نیز برای آرامش اعصاب وجود دارد که از ذکر کردن آن پرهیز می کنیم .

 

 

 

دمنوش لاغری دکتر سینا , خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , دمنوش برای دیابت , چای کرفس , ۱۱۱  قهوه ای , دمنوش دربند , دمنوش برای آرامش اعصابپکیج لاغریچای سبز تیما





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: